Articles
   
       
       
Pics/Video
   
       
       
Shop
Search
 
 
 
 
 
Home   Articles   Pics/Video   Gear   Wake 101   Events   Community   Forums   Classifieds   Contests   Shop   Search
WAKE WORLD HOME
Email Password
Go Back   WakeWorld > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 120
Search took 0.03 seconds.
Search Forums: Posts Made By: yorwakebordfrend
Forum: Wakeboarding Discussion 06-08-2012, 10:33 PM
Replies: 26
Views: 4,070
Posted By yorwakebordfrend
watching it solely to watch bob be hilarious and...

watching it solely to watch bob be hilarious and piss phil off hahah
Forum: Wakeboarding Discussion 05-16-2012, 9:51 PM
Replies: 97
Views: 9,914
Posted By yorwakebordfrend
ahaha damn... good look on that one.. dont you...

ahaha damn... good look on that one.. dont you just kinda cringe when you see that though
Forum: Wakeboarding Discussion 05-16-2012, 1:28 PM
Replies: 97
Views: 9,914
Posted By yorwakebordfrend
how bout the very beginning when i think andrew...

how bout the very beginning when i think andrew adams it is comes off to the right on the incline bar and nails that big ass red ball... i was like zaaaaayum
Forum: Wakeboarding Discussion 05-16-2012, 9:17 AM
Replies: 97
Views: 9,914
Posted By yorwakebordfrend
or just have no respect for the sport or how it's...

or just have no respect for the sport or how it's portrayed
Forum: Wakeboarding Discussion 05-16-2012, 9:05 AM
Replies: 97
Views: 9,914
Posted By yorwakebordfrend
plenty of pro riders support it. its just a rule...

plenty of pro riders support it. its just a rule haha if it aint 90 it aint proper. i guess none of yall snowboard or you would understand the concept a lot better
Forum: Wakeboarding Discussion 05-15-2012, 10:20 PM
Replies: 97
Views: 9,914
Posted By yorwakebordfrend
im not hating that you like to zeach man no...

im not hating that you like to zeach man no worries thats your thing.. you can grab tindy as well but have fun getting published in a mag
Forum: Wakeboarding Discussion 05-15-2012, 10:07 PM
Replies: 97
Views: 9,914
Posted By yorwakebordfrend
all the shredtown **** was dope..!

all the shredtown **** was dope..!
Forum: Wakeboarding Discussion 05-15-2012, 8:42 PM
Replies: 97
Views: 9,914
Posted By yorwakebordfrend
spoken like a true zeach master

spoken like a true zeach master
Forum: Wakeboarding Discussion 05-15-2012, 6:29 PM
Replies: 97
Views: 9,914
Posted By yorwakebordfrend
aka exactly what i said

aka exactly what i said
Forum: Wakeboarding Discussion 05-15-2012, 6:22 PM
Replies: 97
Views: 9,914
Posted By yorwakebordfrend
1:04 definitely isnt a zeach thats just pretty...

1:04 definitely isnt a zeach thats just pretty much dope
Forum: Wakeboarding Discussion 05-15-2012, 6:19 PM
Replies: 97
Views: 9,914
Posted By yorwakebordfrend
yeah its all about having fun fahsho.... zeaching...

yeah its all about having fun fahsho.... zeaching is just uglier than proper lol
Forum: Wakeboarding Discussion 05-15-2012, 6:09 PM
Replies: 97
Views: 9,914
Posted By yorwakebordfrend
zeaching came from snowboarders and just started...

zeaching came from snowboarders and just started getting used by wakeboarders most who dont know what they're talking about. Zeach is when someones all improper and **** on a rail.. like not parallel...
Forum: Wakeboarding Discussion 05-08-2012, 8:58 PM
Replies: 17
Views: 2,066
Posted By yorwakebordfrend
I wouldn't run for a while it puts alot of stress...

I wouldn't run for a while it puts alot of stress on your knee. After I was cleared to ride I got a knee brace for on the water and off the water I would try and get to the gym a few times a week to...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 07-31-2011, 7:22 AM
Replies: 109
Views: 10,635
Posted By yorwakebordfrend
HAHAHA! yes! I was gonna reply to the post with...

HAHAHA! yes! I was gonna reply to the post with standing while driving haha so true... its like dude sit down whatre you doing...


you forgot the most obvious one tho.. powerturning.. i just...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 06-26-2011, 12:51 PM
Replies: 178
Views: 44,021
Posted By yorwakebordfrend
pretty OG '96 malibu response w/ a wedge... sacks...

pretty OG '96 malibu response w/ a wedge... sacks on sacks



<img src="http://i54.tinypic.com/307mb02.jpg">
Forum: Wakeboarding Discussion 04-28-2011, 1:22 PM
Replies: 14
Views: 2,459
Posted By yorwakebordfrend
slim chance

slim chance
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 04-24-2011, 9:08 PM
Replies: 302
Views: 48,228
Posted By yorwakebordfrend
im loving the axis boats so clean

im loving the axis boats so clean
Forum: Wakeboarding Discussion 04-14-2011, 6:12 PM
Replies: 29
Views: 4,016
Posted By yorwakebordfrend
sickkkk not too sure about the benz tho

sickkkk not too sure about the benz tho
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 03-14-2011, 11:09 AM
Replies: 15
Views: 1,940
Posted By yorwakebordfrend
yeah the cable park is coming, just not this...

yeah the cable park is coming, just not this summer...
Forum: Find A Third/Be A Third 12-26-2010, 10:06 PM
Replies: 314
Views: 25,035
Posted By yorwakebordfrend
fresh to ride from acl rehab whos riding all...

fresh to ride from acl rehab whos riding all winter lets shred
Forum: Wakeboarding Discussion 12-25-2010, 12:45 PM
Replies: 73
Views: 9,886
Posted By yorwakebordfrend
i think the harley would be sick if it didn't...

i think the harley would be sick if it didn't look like a Child's board
Forum: Wakeboarding Discussion 11-30-2010, 3:29 PM
Replies: 26
Views: 1,929
Posted By yorwakebordfrend
not riding switch is almost worse than being a...

not riding switch is almost worse than being a heelside hero
Forum: Wakeboarding Discussion 11-17-2010, 3:01 PM
Replies: 51
Views: 3,312
Posted By yorwakebordfrend
moby dick 7 lol you can tell it looks like a moby...

moby dick 7 lol you can tell it looks like a moby dick 5 and then just one more 180 on the end...
Forum: Wakeboarding Discussion 11-16-2010, 3:39 PM
Replies: 3
Views: 710
Posted By yorwakebordfrend
yeah seriously it feels like its been forever im...

yeah seriously it feels like its been forever im not used to taking 6 months off... should be fun when i get back out there even though im rockin a brace and wetsuit haha
Forum: Wakeboarding Discussion 11-15-2010, 1:56 PM
Replies: 3
Views: 710
Posted By yorwakebordfrend
Finally!

Getting back on a board next month after I tore my acl back in the beginning of May. STOKED
Showing results 1 to 25 of 120

 

All times are GMT -7. The time now is 6:55 PM.

Home   Articles   Pics/Video   Gear   Wake 101   Events   Community   Forums   Classifieds   Contests   Shop   Search
Wake World Home

 

© 2012 eWake, Inc.    
Advertise    |    Contact    |    Terms of Use    |    Privacy Policy    |    Report Abuse    |    Conduct    |    About Us