Articles
   
       
Pics/Video
       
Wake 101
   
       
       
Shop
Search
 
 
 
 
 
Home   Articles   Pics/Video   Gear   Wake 101   Events   Community   Forums   Classifieds   Contests   Shop   Search
WakeWorld Home
Email Password
Go Back   WakeWorld > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 200
Search took 0.07 seconds.
Search Forums: Posts Made By: soonerbilly
Forum: Wakesurfing 02-05-2018, 4:58 PM
Replies: 14
Views: 1,092
Posted By soonerbilly
Esp. if youre gonna do it fully weighted....jees....

Esp. if youre gonna do it fully weighted....jees. I have newies and small kids on my boat often so I get that the tube has a purpose....but at least get her on a knee board.
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 02-05-2018, 12:07 PM
Replies: 12
Views: 810
Posted By soonerbilly
I don't know if i'd go that far lol....but its...

I don't know if i'd go that far lol....but its nice to be unique.
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 02-05-2018, 8:54 AM
Replies: 11
Views: 558
Posted By soonerbilly
I had a Memphis prx 5.550 50 x 4 and 300 x1 ...

I had a Memphis prx 5.550 50 x 4 and 300 x1 in my sons jeep......think I got it onsale for around 200. Its not the best amp but it was pretty decent has some decent adjustability and a separate...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 02-05-2018, 8:49 AM
Replies: 11
Views: 558
Posted By soonerbilly
So then why not go a 5 channel and a smaller 2...

So then why not go a 5 channel and a smaller 2 channel. Unless youre gonna have the need for the sub to be over 500. Lots of options at that point.
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 02-01-2018, 10:28 AM
Replies: 12
Views: 810
Posted By soonerbilly
Do they make a single LED indicator switch?

Do they make a single LED indicator switch?
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 02-01-2018, 10:14 AM
Replies: 12
Views: 810
Posted By soonerbilly
Do you know someone that can do aluminum...

Do you know someone that can do aluminum fabrication? Id love a setup of some. My boat is in storage, but I'm sure they are the same.
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 01-31-2018, 7:55 PM
Replies: 12
Views: 810
Posted By soonerbilly
Yeah......but I kinda like having something a bit...

Yeah......but I kinda like having something a bit different.
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 01-30-2018, 6:48 PM
Replies: 12
Views: 810
Posted By soonerbilly
I looked into this a few years back.....there are...

I looked into this a few years back.....there are no tabs that are the correct size. ( I have a 2002 Pro-V ) I was thinking that you could cut the current plate to about 1 inch and add a trim tab...
Forum: Wakesurfing 01-22-2018, 1:03 PM
Replies: 12
Views: 1,178
Posted By soonerbilly
Inland surfer Tako....will take a beating and a...

Inland surfer Tako....will take a beating and a pretty easy board to ride
Forum: Wakeboarding Discussion 01-18-2018, 1:55 PM
Replies: 48
Views: 6,072
Posted By soonerbilly
Like some others have said try a skyski, at 46 my...

Like some others have said try a skyski, at 46 my inverts are all but over too on the wakeboard ( still do w2w 180's and grabs ) but the ski is so much fun and way less painful crashing. I've been a...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 11-22-2017, 12:47 PM
Replies: 137
Views: 12,678
Posted By soonerbilly
The board repair looks pretty dang good.....the...

The board repair looks pretty dang good.....the boat repair eh....not so much, BUT it looks about par for the boats condition.
Forum: Wakeboarding Discussion 10-25-2017, 2:19 PM
Replies: 26
Views: 6,004
Posted By soonerbilly
Yeah the pain sucks as you age.....surfing and...

Yeah the pain sucks as you age.....surfing and air chair for me. VERY occasional wakeboarding set. I also went to a nomad 160....it DRAMATICALLY decreases drag.
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 10-20-2017, 11:34 AM
Replies: 73
Views: 18,765
Posted By soonerbilly
And obviously the G has WAY higher end stuff, but...

And obviously the G has WAY higher end stuff, but to us commoners the MAX looks like a pretty decent option. NOt seeing many real world reviews on it though.
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 10-20-2017, 11:32 AM
Replies: 73
Views: 18,765
Posted By soonerbilly
WOW! That pic by the G is crazy......Definitely...

WOW! That pic by the G is crazy......Definitely excited to see some of the new boats at the ATL boat show this year....this MIGHT be the year we finally take the plunge and upgrade. In the previous...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 10-12-2017, 1:59 PM
Replies: 83
Views: 8,739
Posted By soonerbilly
I can see the towers ABOVE the tower MUCH more...

I can see the towers ABOVE the tower MUCH more than forward facing speakers. My OLDER boat has a pretty low tower, and with REV10's they are head bangers....thought MANY times about putting them on...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 09-13-2017, 8:19 AM
Replies: 73
Views: 10,662
Posted By soonerbilly
And maybe im in the minority but I kinda like the...

And maybe im in the minority but I kinda like the front end.
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 09-13-2017, 8:18 AM
Replies: 73
Views: 10,662
Posted By soonerbilly
Its def a different looking boat...think id...

Its def a different looking boat...think id rather have the storage in back rather than the tubs. BUT if I lived on the lake theyd prob be nice to just sit in if I could just run back to my dock and...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 09-08-2017, 11:59 AM
Replies: 18
Views: 3,992
Posted By soonerbilly
Well mines been in the shop since July 24th, so...

Well mines been in the shop since July 24th, so missed most of the summer too, BUT I'm in Georgia so we got a few more months. ( AND mines a 2002 long since paid for so not nearly as painful ). Hope...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 09-08-2017, 8:37 AM
Replies: 15
Views: 2,984
Posted By soonerbilly
I moved mine a few years ago....that wire aint...

I moved mine a few years ago....that wire aint cheap.....move them as little as you can get away with.
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 09-08-2017, 6:49 AM
Replies: 18
Views: 3,992
Posted By soonerbilly
In the pics it looks bigger than a...

In the pics it looks bigger than a 210.....congrats nice boat. And a pretty nice person to look at while riding too....living the good life ;)
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 08-18-2017, 10:42 AM
Replies: 15
Views: 5,085
Posted By soonerbilly
The old English lettering on the sangers always...

The old English lettering on the sangers always looks bad ass to me
Forum: Wakesurfing 08-07-2017, 7:10 AM
Replies: 65
Views: 40,655
Posted By soonerbilly
Yeah I think too many people sink the rears of...

Yeah I think too many people sink the rears of the boats too far with the suckgates/shapers. In my experience most of these boats with them require a little less weight or a little lean/list to get...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 07-10-2017, 8:59 AM
Replies: 6
Views: 2,023
Posted By soonerbilly
BUT hes got a link to his editing post.....needs...

BUT hes got a link to his editing post.....needs to at least fix that.
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 07-10-2017, 8:23 AM
Replies: 38
Views: 3,689
Posted By soonerbilly
IM an OKIE at heart.....BOOMER SOONER!!! ONce...

IM an OKIE at heart.....BOOMER SOONER!!! ONce thgis plug thing for the timing mode crap comes in, I'll give it one more shot. Then if that don't work its off to the shop.
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 07-09-2017, 4:03 PM
Replies: 38
Views: 3,689
Posted By soonerbilly
Sounds like we have exactly the same issue....I...

Sounds like we have exactly the same issue....I don't have the red lanyard kill switch either. Ive even replace distributor now. BUT mine will at least run for a few seconds. The more ive been...
Showing results 1 to 25 of 200

 

All times are GMT -7. The time now is 6:53 AM.

Home   Articles   Pics/Video   Gear   Wake 101   Events   Community   Forums   Classifieds   Contests   Shop   Search
Wake World Home

 

© 2016 eWake, Inc.    
Advertise    |    Contact    |    Terms of Use    |    Privacy Policy    |    Report Abuse    |    Conduct    |    About Us