Articles
   
       
       
Pics/Video
   
       
       
Shop
Search
 
 
 
 
 
Home   Articles   Pics/Video   Gear   Wake 101   Events   Community   Forums   Classifieds   Contests   Shop   Search
WAKE WORLD HOME
Email Password
Go Back   WakeWorld > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 200
Search took 0.04 seconds.
Search Forums: Posts Made By: jayson_49
Forum: Wakeboarding Discussion 10-12-2014, 2:08 AM
Replies: 15
Views: 1,722
Posted By jayson_49
Yes, the Ones fit true to size. Heat molding is a...

Yes, the Ones fit true to size. Heat molding is a must and bending your knees should relieve some pressure from your toes touching the front of your boot. I never tried the warm water molding method...
Forum: Wakeboarding Discussion 09-09-2014, 1:08 PM
Replies: 7
Views: 1,406
Posted By jayson_49
Don't know of any size adjustable boot. but i...

Don't know of any size adjustable boot. but i think most open toed boots/bindings have a 2-3 size range or are S/M/L. those will either be "a little too big, just right or too tight" depending on the...
Forum: Wakeboarding Discussion 09-02-2014, 9:22 AM
Replies: 8
Views: 1,361
Posted By jayson_49
Thx all! But just tryin to do the right thing...

Thx all! But just tryin to do the right thing man..Posted the same on CL also, no response..also talked to the folks at Markley..no one asked about a wakesurf being found..nxt time I head out there...
Forum: Wakeboarding Discussion 08-31-2014, 10:43 AM
Replies: 8
Views: 1,361
Posted By jayson_49
Wakesurf board found at berryessa

Found a wakesurf board yesterday morning at lake berryessa outside the no wake zone at markley cove. please describe to claim..
Forum: Wakesurfing 08-31-2014, 10:40 AM
Replies: 0
Views: 993
Posted By jayson_49
Wakesurf board found at berryessa

Found a wakesurf board at lake berryessa right outside the markley cove no wake zone yesterday morning..please describe to claim...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 08-17-2014, 5:29 PM
Replies: 146
Views: 12,144
Posted By jayson_49
I used to take a bunch of friends snowboarding...

I used to take a bunch of friends snowboarding (when we used to have snow in tahoe). They'd pitch in for gas but I never asked and I also never paid for their lift tickets either..pulling riders...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 08-12-2014, 9:55 AM
Replies: 317
Views: 47,544
Posted By jayson_49
'07 Avy Me: Probation Wife: Attorney ...

'07 Avy
Me: Probation
Wife: Attorney

Back on track...
Forum: Wakeboarding Discussion 08-08-2014, 3:00 PM
Replies: 14
Views: 2,048
Posted By jayson_49
I broke my left ankle coming up short and casing...

I broke my left ankle coming up short and casing the wake a couple years ago. I fell back toward the tail of the board while the nose of the board continued forward. all the stress and pressure...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 08-06-2014, 4:25 PM
Replies: 146
Views: 12,144
Posted By jayson_49
36684 Any way to reinforce the stitching in...

36684

Any way to reinforce the stitching in these situations?
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 08-06-2014, 1:42 PM
Replies: 38
Views: 4,367
Posted By jayson_49
my board flew off the rack while going about...

my board flew off the rack while going about 40mph on the water, power turned (lol) and picked it up-forgot to bungee. but if that happened on the road, youll definitely damage the board and who...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 07-31-2014, 12:52 AM
Replies: 39
Views: 3,184
Posted By jayson_49
Crossover Nautique may be a good option for you..

Crossover Nautique may be a good option for you..
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 07-30-2014, 9:10 AM
Replies: 91
Views: 9,799
Posted By jayson_49
..oh yeah, bullards at 7:30 am ^

..oh yeah, bullards at 7:30 am ^
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 07-30-2014, 8:59 AM
Replies: 91
Views: 9,799
Posted By jayson_49
http://www.wakeworld.com/forum/attachment.php?atta...

http://www.wakeworld.com/forum/attachment.php?attachmentid=36550&stc=1&d=1406732218
Forum: Wakeboarding Discussion 07-30-2014, 1:27 AM
Replies: 12
Views: 2,238
Posted By jayson_49
hmm, delta? or head east from Pleasanton (hwys...

hmm, delta? or head east from Pleasanton (hwys 580-205-120) don pedro, melones, Tulloch...
Forum: Wakeboarding Discussion 07-29-2014, 9:17 PM
Replies: 21
Views: 3,543
Posted By jayson_49
dock was there when i was there last. u can...

dock was there when i was there last. u can always call emerald cove in the am, pretty friendly folks
Forum: Wakeboarding Discussion 07-29-2014, 3:00 PM
Replies: 21
Views: 3,543
Posted By jayson_49
Bullards is still legit about 1/2 full or empty,...

Bullards is still legit about 1/2 full or empty, we were there last weekend ..Marina ramp is real sketchy but dark day is good so far..low level opened up some nice beach coves to chill but dont...
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 07-29-2014, 2:41 PM
Replies: 53
Views: 6,804
Posted By jayson_49
LOL crossfit....paleo anyone?? lolol

LOL crossfit....paleo anyone?? lolol
Forum: Wakeboarding Discussion 06-13-2014, 12:28 AM
Replies: 6
Views: 1,391
Posted By jayson_49
Bullards and Shasta, but Shasta's so far....I...

Bullards and Shasta, but Shasta's so far....I think everyone knows about bullards now. try reserving a site for this summer..pretty much booked
Forum: Boats, Accessories & Tow Vehicles 06-20-2013, 8:23 PM
Replies: 100
Views: 5,429
Posted By jayson_49
I hate that I love this expensive sport/hobby... ...

I hate that I love this expensive sport/hobby...

I hate the fact that I'm watching millionaires run up and down a court shooting a basketball...
Forum: Wakeboarding Discussion 08-28-2012, 2:01 AM
Replies: 16
Views: 2,021
Posted By jayson_49
you may get to hang out with Vanessa. I'm jealous!

you may get to hang out with Vanessa. I'm jealous!
Forum: Wakeboarding Discussion 08-11-2012, 2:31 PM
Replies: 9
Views: 2,014
Posted By jayson_49
Broke my ankle in May req surgery/screws, rode...

Broke my ankle in May req surgery/screws, rode for the first time couple days ago. Heal up man!
Forum: Wakeboarding Discussion 07-30-2012, 11:44 AM
Replies: 6
Views: 944
Posted By jayson_49
i wonder whose boat that was..hmmm LOL! Keep on...

i wonder whose boat that was..hmmm LOL! Keep on progressing Brandon!
Forum: Wakeboarding Discussion 07-10-2012, 7:21 PM
Replies: 8
Views: 1,033
Posted By jayson_49
Thx, that may be a good option as well....

Thx, that may be a good option as well....
Forum: Wakeboarding Discussion 07-09-2012, 11:11 PM
Replies: 8
Views: 1,033
Posted By jayson_49
thx for the responses, camping at Fleming...

thx for the responses, camping at Fleming meadows. looks like 120 to J59 is the best bet....
Forum: Wakeboarding Discussion 07-08-2012, 9:46 PM
Replies: 8
Views: 1,033
Posted By jayson_49
Best way from the bay?

Headin to Don Pedro for some camping in a couple weeks and coming from the north bay just seein if anyone knows the best route? 120 thru Manteca or keep heading down 99 and take 132...
if we take...
Showing results 1 to 25 of 200

 

All times are GMT -7. The time now is 5:48 AM.

Home   Articles   Pics/Video   Gear   Wake 101   Events   Community   Forums   Classifieds   Contests   Shop   Search
Wake World Home

 

© 2012 eWake, Inc.    
Advertise    |    Contact    |    Terms of Use    |    Privacy Policy    |    Report Abuse    |    Conduct    |    About Us