WakeWorld

WakeWorld (http://www.wakeworld.com/forum/index.php)
-   Archive through August 04, 2006 (http://www.wakeworld.com/forum/forumdisplay.php?f=354449)
-   -   name that..object?? (http://www.wakeworld.com/forum/showthread.php?t=351903)

just_board 07-30-2006 11:21 PM

<img src="http://www.wakeworld.com/MB/Discus/messages/65919/351904.jpg" alt="Upload">

nzdude 07-30-2006 11:42 PM

is it a person hanging on to the rope getting pulled we tried it and it looks like that

just_board 07-30-2006 11:44 PM

no it's actually me sitting on my wake skate cuz i got kinda bored, it was totally awesome i was able to get up for around 10 seconds before i started porposing too badly because all my weight was on the tail, it's definitely a challenge to keep from drowning though, i suggest you try it.

greenpinky 07-31-2006 6:29 AM

Clinton said: <BR> <BR>"it's definitely a challenge to keep from drowning though, i suggest you try it." <BR> <BR>From that description, you're not going to convince anyone to try it. <img src="http://www.wakeworld.com/MB/Discus/clipart/lol.gif" border=0>

just_board 07-31-2006 11:15 AM

you're not up for a challenge? <img src="http://www.wakeworld.com/MB/Discus/clipart/rofl.gif" border=0> <BR> <BR> <BR>i was exaggerating! <BR> <BR>it's all in good fun

stephan 07-31-2006 11:34 AM

You guys should try wakeskate battles. Get 2-5 people out on skates and arm them with foam bats, last man standing wins. Points can and will be awarded for flying linebacker takedowns. Good times...

skibum69 07-31-2006 11:49 AM

I was going to say the Capt. Nemo and the Nautilus. But you only waited for one answer

socalf150rider 07-31-2006 12:04 PM

big heavy thats sounds awesome... im going to try i will bring back pictures...

airrantz 07-31-2006 12:04 PM

I was going to say it was Davey Jones' cursed pirate wakeboard boat rising from the depths with flags on the tower.

spoonman 07-31-2006 12:06 PM

Is there a guy in a speedo driving the boat?<img src="http://www.wakeworld.com/MB/Discus/clipart/rofl.gif" border=0>

pittsy 07-31-2006 12:13 PM

you should have let more people guess before you told us what it was!

just_board 07-31-2006 11:46 PM

i got excited!! <BR> <BR>next weekend i'll think of some other crazy thing to do when i'm bored and grab another shnazzy picture for you to guess at

troyl 08-01-2006 12:14 AM

Have the driver cruise about 18 or so and sit down on the skate while moving. Keep one hand on the front of the skate to keep it stable as you sit down. Get your feet in front of you to drag (to stop the bouncing), have the drive go to full throttle and barefoot off the skate!

just_board 08-01-2006 1:24 PM

wow, pop, i really might try that, but i wear shoes when i skate, can you barefoot in sneakers?

troyl 08-01-2006 1:29 PM

Even easier in sneakers.

alans 08-01-2006 2:38 PM

Yep, works great with shoes. I do that every once in awhile when I am ready to call it quits for the day, except I go from skating to "hanging 10" to sit. To stop the porpising just scoot your rear forward on the skate.

getsome137 08-01-2006 3:41 PM

haha..just the other day we decided to try human skiis...me and two other guys all just hung out to ski ropes, then when we planed out, one of them stood on the two of us..it was pretty sweet.....its amazing what kind of ideas people can come up with on the lake isn't it....

getsome137 08-01-2006 3:44 PM

oh and hey, pop,...that should work, we do it off of knee boards all the time...the hardest part will be sitting down....

pimp131 08-02-2006 4:30 AM

one of my favorite things to do after wakeboarding is to just hang onto the rope and right before the boat goes, try to swim as deep as possible. This creates a crazy feeling of getting pulled down and then shooting up to the surface. Make sure you take a deep breath...

big_ed_x2 08-02-2006 9:32 AM

Heavy,that sounds like fun. <BR> <BR>We also played tackle surf....pretty fun as well.

mendo247 08-02-2006 9:54 AM

its been a while but knee board wars are the best!

just_board 08-02-2006 10:06 AM

whats a knee board war?

mendo247 08-02-2006 10:31 AM

basically what heavy was talking about.. get about four guys and strap on kneeboards and try to take each other out... basically turns into a brawl lol last person riding wins! i added about five feet to my line when nobody was looking one time and had a blast! <img src="http://www.wakeworld.com/MB/Discus/clipart/lol.gif" border=0>

lives2wake 08-02-2006 11:25 AM

We play Ass Drag. 2 or 3 people hang on to the handle at the same time to see who can hang on the longest. It's funner than it sounds.

troyl 08-02-2006 12:20 PM

""""We play Ass Drag"""" <BR> <BR>My employees play that game every day!!!!<img src="http://www.wakeworld.com/MB/Discus/clipart/rofl.gif" border=0>

prestone 08-02-2006 10:59 PM

<img src="http://www.wakeworld.com/MB/Discus/messages/65919/353227.jpg" alt="Upload">


All times are GMT -7. The time now is 2:20 AM.